Sazinies ar mums
Klientu ievērībai!
Iekārtu garantijas/remonta iespēju noskaidrošanai lūgums iekļaut informāciju par iekārtas modeli un S/N,
kā arī īsu defekta aprakstu.
Datortehnikai vai printeriem seriālais numurs būs atrodams iekārtas aizmugurē,
taču atsevišķiem printera modeļiem tas būs aiz tonera durvīm.
Klients piekrīt nodot Baltijas Informācijas Tehnoloģijas apstrādei augstākminētos personas datus servisā nodotās preces pakalpojumu saņemšanai.
Ja garantijas remontam nodotām iekārtām tiek konstatēts ražotāja garantijas noteikumos neiekļauts defekta fakts (piemēram, ārēja iedarbība, šķidruma iedarbības sekas, fiziski bojātas daļas u.c.), Baltijas Informācijas Tehnoloģijas patur tiesības pieprasīt no klienta kompensāciju par veikto diagnostiku, atbilstoši servisa darbu izcenojumam.
Preces pēc labošanas servisā tiek uzglabātas ne ilgāk kā 3 mēnešus pēc paziņojuma saņemšanas.
Atbalsta savienojums