Politika

Kvalitātes politika:

BIT kvalitātes politikas mērķis ir radīt pietiekamus un stabilus nosacījumus uzņēmuma vīzijas īstenošanai, ņemot vērā uzņēmuma ieinteresētās puses.

BIT kā svarīgāko savas darbības aspektu ir izvirzījusi pilnīgu klienta vēlmju izpratni un realizāciju, piedāvājot pasaulē atzītu datortehnikas ražotāju un lietojumprogrammu izstrādātāju produktus, to piegādi, instalāciju un uzturēšanas servisu, nepieļaujot nekādas novirzes no savstarpējā sadarbībā ar klientu formulētajām prasībām vai līguma nosacījumiem, kas nodrošina uzņēmuma augstu konkurētspēju Latvijas tirgū un maksimālu klientu apmierinātību.

Uzņēmums savā darbībā ievēro un vadās no darbības sfēru reglamentējošajām Latvijas Republikas normatīvo aktu  prasībām.

Ja klients neizvirza īpašas prasības piegādātajam, produktam vai sniegtajam pakalpojumam, BIT ievēro un īsteno gan uzņēmuma iekšējās ar klientu apkalpošanu saistītās prasības, gan minētajos normatīvajos aktos definētās prasības produktam vai pakalpojumam.

Mēs esam nodrošinājuši to, ka mūsu kvalitātes vadības sistēma, kvalitātes politika un mūsu saistības pret kvalitāti tiek saprastas, ieviestas un izpildītas visā uzņēmumā, mēs novērtējam darbinieku izpratnes nozīmīgumu efektīvā kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā uzņēmumā. Mēs apzināmies augsti motivētu darbinieku vērtību uzņēmuma attīstības veicināšanā, kvalitatīva produkta un pakalpojumu radīšanā. Uzņēmumā ir panākta izpratne, ka klienta apmierinātība tiešā veidā ietekmē katra darbinieka labklājību un uzņēmuma izaugsmi. Kā arī rūpējamies, lai šāda izpratne būtu arī mūsu apakšuzņēmējiem. Mūsu speciālisti ir eksperti savā darbības jomā, ar atbilstošu pieredzi un izglītību, nepārtraukti tiek papildināta darbinieku kompetence, nodrošinot nepieciešamo apmācību.

Uzņēmums ir atvērts stratēģiskiem sadarbības partneriem. Mēs vēlamies veidot ilgstošas un stabilas partnerattiecības ar mūsu apakšuzņēmējiem, balstoties uz abpusēji izdevīgiem nosacījumiem un kopīgi definētiem sadarbības modeļiem. BIT sadarbojas ar uzņēmumiem, kas strādā ar tehnoloģiskajām platformām, kurās mēs paši uz šo brīdi nedarbojamies, bet kuru kompleksa implementācija mūsu risinājumos ļautu veidot kvalitatīvu un klienta prasībām atbilstošu produktu.

Mēs veicinām sabiedrības izpratnes veidošanu par modernu komunikācijas līdzekļu iespējām un piedāvātajām priekšrocībām, izglītojot savus klientus, kā rezultāta dators no sarežģīta izpētes objekta pārtop par vienkāršu, viegli izmantojamu un ērtu palīgierīci darba procesā.

Ar izstrādāto uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu uzņēmums ir nodrošinājis iespēju to nepārtraukti uzlabot, pilnveidot un attīstīt, tādējādi uzlabojot uzņēmuma vadības un ražošanas procesu veiktspēju un efektivitāti, ar mērķi palielināt klientu apmierinātību, novērst potenciālās un esošās kļūdas, identificēt un pārvaldīt pastāvošos riskus. Uzņēmuma kvalitātes mērķus identificē kvalitātes vadības pārskata sapulcē un ieraksta sapulces protokolā. Mērķus raksturo ar konkrētiem, mērāmiem parametriem. Mēs pārskatām izvirzītos kvalitātes mērķus noteikto termiņu beigās un nosakām jaunus mērķus atbilstoši novērotajiem rezultātiem. Uzņēmuma kvalitātes mērķi tiek koriģēti pēc nepieciešamības, mainīgu kritēriju dēļ, ar lēmumu iekšējo auditu laikā vai rīkotajās sapulcēs.

 

Informācijas drošības politika:

BIT informācijas drošības pārvaldības sistēmas politikas galvenais mērķis ir nodrošināt uzņēmuma pārvaldītās un pieejamās informācijas drošību un integritāti, klientu datu privātumu un informācijas aizsardzību atbilstošā līmenī.

Dokumenti un informācijas drošības principi ir izstrādāti ņemot vērā noteiktās attiecināmās informācijas drošības prasības, risku novēršanas plānu un atbildību sadali.

BIT informācijas drošības sistēmas politika:

  • nodrošināt informācijas drošības atbilstību ISO 27001 standartam, saskaņā ar organizācijas stratēģiju;
  • ievērot un darboties atbilstoši normatīvo aktu prasībām informācijas drošības jomā;
  • nodrošināt informācijas drošību un integritāti;
  • rūpēties par IDPS komunikāciju un izpratni uzņēmuma darbinieku vidū;
  • darīt pieejamu BIT IDPS politiku un principus ieinteresētajām pusēm;
  • maksimāli maz iegūt un apstrādāt klientu informāciju;
  • nodrošināt BIT piegādātāju un apakšuzņēmēju informētību par IDPS politiku un principiem un to ievērošanu;
  • nodrošināt informācijas drošības pasākumu efektivitāti un uzlabošanu, uzraugot, veicot iekšējos auditus, vadības pārskatus un īstenot IDPS politiku;
  • nodrošināt IDPS darbību identificējot riskus, novēršot radušās problēmas un veicot preventīvos pasākumus, katru gadu izvērtējot panākto;
  • nodrošināt nostādīto ikgadējo mērķu sasniegšanu, veicot nepieciešamās uzlabošanas darbības;
  • uzlabot vispārējo uzņēmuma un uzņēmuma klientu datu, sniegto pakalpojumu drošību, atbilstību un ilgtspējību.

 

Uzņēmums nodrošina, ka tā informācijas drošības pārvaldības sistēma atbilst šādiem kritērijiem:

  • ir saskaņā ar noteikto informācijas drošības politiku;
  • tās mērķi un politika ir saskaņā ar BIT stratēģiju un darbības sfēru;
  • ir izmērāma un/vai paredzama;
  • atbilst ISO 27001:2013 prasībām.

 

Vides vadības politika:

BIT vides pārvaldības politikas mērķi ir:

  • darboties saskaņā Latvijas Republikas izdotos tiesību aktiem, kuri reglamentē vides aizsardzības jomu;
  • ievērot ilgtspējīgas attīstības pamatprincipus un noteiktos energoefektivitātes un vides aspektus;
  • pārvaldīt to saskaņā ar ISO 14001 standarta prasībām;
  • darīt to zināmu darbiniekiem un ieinteresētajām pusēm.

Uzņēmums apņēmies rūpēties par vides aizsardzību savas darbības un ietekmes ietvaros, veicinot izlietoto resursu pareizu pārvaldību.

Uzņēmums, attiecīgi savai darbības sfērai, ir noteicis vides aspektus, uz kuriem ar savu darbību var atstāt ietekmi. Šie faktori ir noteikti, lai veiktu pasākumus iespējamās nelabvēlīgās ietekmes novēršanai vai mazināšanai. Tā kā uzņēmums nenodarbojas ar rūpniecisko ražošanu vai neskar citas uz vidi būtisku ietekmi atstājošus faktorus, galvenokārt vēršam uzmanību uz sadzīves un biroja atkritumu, energoefektivitātes un auto transporta ietekmes samazināšanu uz apkārtējo vidi, nepalielinot izmaksas un nesamazinot darba produktivitāti.

Uzņēmuma VPS svarīgs elements ir regulāra kontrole un korektīvās darbības, kas ļauj samazināt ietekmi uz vidi aspektiem. Pamatojoties uz iekšējiem novērojumiem un procesu efektivitātes novērtējumiem, jāizvairās no darbībām, kuras varētu pazemināt VPS efektivitāti un izraisīt ar noteiktās vides Politikas neievērošanu saistītas problēmas.

Motivēti darbinieki ir liela organizācijas vērtība, jo motivēts darbinieks ir tendēts uz kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un iesaistīšanos organizācijā un uzņemas atbildību par darba kvalitāti. Būtisks aspekts ko veicināt ar VPS ieviešanu ir resursu ekonomēšana un pareiza pārstrāde, kas ir veids kā samazināt negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi. BIT darbinieki izprot ieviestās un vides vadības darbības priekšrocības un šīs politikas neievērošanas vai nekvalitatīvas izpildes iespējamās sekas.