HP Lifetime warranty 2.0
HP uzstāda augstus industrijas standartus, tīklošanas produktiem, ar Lifetime warranty 2.0
Atsaucu atmiņā pēdējo reizi, kad iegādājos auto. Tā tik bija emociju pilna pieredze. Kā jau daudziem no mums, arī man patīk veikt pietiekoši nopietnu izpēti, pirms iegādājos kaut ko nozīmīgu. Man lieliskas emocijas izraisa automašīnas iegādes process un došanās testa braucienos ar tām. Taču sarežģītākais un uztraukuma pilnākais brīdis, protams, ir paša auto reālais iegādes mirklis. Ir pārāk daudz dažādas finansēšanas un garantijas iespējas, un kombinācijas, kas parasti tikai sadārdzina preces iegādes cenu.
Atsevišķi tīkla (Network) iekārtu ražotāji, pārdodot preci savā ikdienā, izmanto līdzīgu pieeju kā automašīnu pārdevēji. Viņu produktiem ir sarežģītas programmatūras licencēšanas shēmas un, lai nodrošinātu klientam nepieciešamo servisa līmeni, ir par samaksu jāiegādājas dažādi papildus pakalpojumi. Visiem šiem papildus pakalpojumiem sasummējoties, gala cena sanāk pietiekoši augsta, lai neteiktu vairāk.
Šodien HP izziņo jaunu etalonu tīkla produktu garantijai un atbalstam ar savu programmu Lifetime Warranty 2.0. Šī uzlabotā programma ir veidota balstoties uz panākumiem un reputāciju, kuru ieguva sākotnējā HP Lifetime Warranty.
Lifetime Warranty 2.0 papildināta ar 3-gadu 24/7 atbalstu pa telefonu, lielākajam vairumam, HP FlexCampus, FlexBranch un mazā biznesa produktiem, un pats labākais ir tas, ka pakalpojuma cena jau ir iekļauta produkta cenā un to cenas nebūt nav kāpušas.
Tā turpina sniegt jau ierastos labumus no sākotnējās Lifetime Warranty programmas, ar NBD (next business day) HW (hardware) nomaiņu, tehnisko atbalstu pa telefonu, caur e-pastu un bezmaksas programmatūras atjaunināšanas iespēju visa tīkla produkta dzīves cikla garumā. Lifetime Warranty 2.0 arī plaši atbalsta dažādas komponentes, pat tādas kā ventilatorus un barošanas blokus.
Kāds, tad īsti ir jaunās garantijas labums?
Kā jau minēju iepriekš, klients papildus iegūst 3 gadu 24×7 bezmaksas atbalstu pa telefonu, kas ir iekļauts HPN (HP tīkla) produktu cenā, taču visdziļākajā būtībā tas ir veidots, lai padarītu vienkāršāku iegādi un daudz ekonomiskāku „campus networking”.
Tā atvieglo klientu dzīvi – tiklīdz klients saskaras ar problēmu, viņš var pacelt telefonu, pazvanīt un HP sniegs tehnisko atbalstu. Tas nesadārdzina pirkuma cenu, jo ir iekļauts jau preces sākuma cenā.
Citi ražotāji par 24×7 telefona atbalstu prasa līdz pat 38% papildus un piedāvā limitētu „Lifetime Warranty”, kura pat nesedz visas komponentes.
Ar HP Jūs iegūstat labāku garantijas servisu un tehnisko atbalstu.
HP Lifetime Warranty 2.0 nesarežģi iegādes procesu un atvieglo garantijas saņemšanas ceļu.
Lai uzzinātu vairāk informāciju, droši sazinieties ar mūsu tirdzniecības pārstāvjiem un viņi jums noteikti palīdzēs.